growing older is no excuse for growing up. tack alva.

Att stoppa in alla huggtandsgodisar i munnen, för att sedan lägga tillbaks dem i skålen...

Det är så tidigt och jag har vart uppe så länge. Dessutom var helgen så lång så lång, så det kändes som man nog inte skulle behöva gå upp såhär tidigt någonsin mer. Men telefonen ringde ändå.

För att pigga upp mig själv ska jag lista fem kul saker som hände;
- När jag på tunnelbanan stoppar ner min hand i väskan efter min telefon och istället hittar en snigel.
- Louise Orebratt.
- Ölfontänen på tunnelbanan.
- Sara i garderoben ♥♥♥
- mamma mu + susan boyle
- Hunden!


Kommentarer
Postat av: alva

överskriften, så sant så sant hehe :))

det var fint.

2010-10-02 @ 21:30:46
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0