Dance. Fucker. Dance.

Trots den kliande korven i bakhuvudet så känner jag mig som en vegan. Jag smörjde in korven så den skulle hålla sig på plats. Nu luktar den gott.

 

Idag har vi gjort så konstiga saker. Först snorade och snörvlade vi ganska mycket. Sen åt vi japansk mat och hånskrattade åt japanerna som inte riktigt kan språket. Sen utförde vi en uppgift. Sen visade vi den för vår lärare som sa att saker behövdes läggas till. Okej sa vi, sen gick vi hem.
Ett möte med nån som hette nåt som kramade Sophie. Sophie är perfekt nu. Gubben sa att man visst kunde få kaffe där borta. Jag sa att man kunde bygga Lego.  Dingade 43tusen i Pee Monkey Toilet. Satte på oss massa kläder så som flickor gör ibland. Dansar på roliga sätt och lyssnar på abba. Målar naglarna och sjunger fult och eländigt.

 

När man är 18 år ska man ligga i ett badkar så ofta man bara kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0