Det är inte nån som har sett ljuset.

Det är lite för bra här. Jag har liksom allt jag gillar.

pepsi
kaffe
bananaskids
leukemi
katt
internet

 

Solen lyser in på min säng. Det är något av det finaste jag vet. Jag känner för att titta på gamla vhs:er och skriva ut saker på fint papper. Men jag tänker inte göra det, det finns lite internet kvar.

 

Lista på folk det är synd om:

Jack
Bertil Åberg
Knyttet
nåt random afrikabarn
dogge doggelito

 

Ibland smakar bananaskidsen lite citron och det gör mig förbannad.


jag gillar masker

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det där är min favoritsångare i hela vida världen, tror jag. Corey Taylor.

2010-03-09 @ 08:03:11
Postat av: Sara

Han sjunger faktiskt fint under allt oväsen.

2010-03-09 @ 20:34:28
URL: http://partalitegranna.blogg.se/
Postat av: Jocke

Ja, det gör han. Speciellt i Stone Sour, mer än i Slipknot.

2010-03-11 @ 08:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0