17.17

Jag har målat naglarna idag så jag känner att jag gjort nytta. Jag har städat huset också men det är nagellackeringen som får mig att känna att jag uträttat nått.

Jag har inte ätit någon mat idag men jag har ätit en fan så dyr chokladbit och druckit tre actimel. Räckte gott tyckte jag. Åtta bitar choklad för 69 kronor.
x*8=69.
x=8.625
8.625=inte värt det

Eftersom min dag inte var så intressant kan jag bifoga en text om kalles dag istället:

Kalle säger:
min dag
jag vaknade, jacob var vaken å satt vid datorn, jag tog på mig mina brallor å strumpor å slog mig ner vid honom, försökte klappa katten, men varken hon eller jag ville riktigt, sen gick vi ner och åt nudlar å läste kalle anka, sen gick vi upp till datorn, lyssnade på moe, sen kolalde vi bussar å vi gick tillsammans till bussen, lobbade lite snö över en snöhög, sen tog ja bussen å åkte hemåt,
hoppade av vid söra
mötte adam å hunden å alex cykel på vägen, han skulel lämna cykeln till alex, jag klappade hunden på huvudet, han frågade om något hände ikväll, jag sa att jag inte visste, det var ju lov sa adam å log,sen gick vi, fast åt olika håll förstås, jag kom hem å borstade tänderna å kissade, sen satte jag mig här


nu vet ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0