I hans plånbok fanns ett kort på en kvinna som var kjol.

Enligt Sophie så ser hennes rumpa ut som en ledsen elefantrumpa. Det finns ett djur där ute för oss alla vars rumpa vi kan identifiera oss med. Jag måste bara hitta mitt djur.

Igår var vi på bio. Fast innan vi var på bio så åt jag 7 vegetariska vållullal och Sophie åt vegetariska piffar.  Det var gott. Flätade hår, drack cola och pratade med cpstörda på John Chris. Sen tittade vi på Eclipse och kom fram till att Bella är för fin, Edwards ansikte är för smushigt och Jacob har inga näsborrar. Efter bion kissade vi i Mc Donalds fängelse utan att låsa dörren. Älgade iväg till cafe 60 och fikade en gång till. Mysmysmnsysnmsymsysgullesnuffsilull. Flickorna bredvid oss åt mat. Dom tyckte att det var gott i början, men sen var det äckligt. Köpte corny big och åkte nattbuss hem.

Idag köpte vi rosa färg och tatueringar. Sen köpte vi bra kläder också. Och åt sussi med Baby J. Skrattade åt kul pudlar utanför fönstret och gjorde jesus av sjögräs. Slappt bälte och handväska.


Nu är jag rosa i frisyren.


Kommentarer
Postat av: oda

snygggt11!!

2010-07-10 @ 22:49:49
URL: http://coonbear.blogg.se/
Postat av: Anna Bo

FINT.

2010-07-18 @ 21:07:23
URL: http://annabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0