silk spectra

Idag blir en såndär himla bra saraochsophiedag som inte vi haft på alldeles för länge. Vi ska se på Doktor Sussi på bio och kanske äta nått fast jag har bara 20 kronor till allt detta. Jag längtar så mycket efter sommaren för det är då det är som bäst att gå i skolan i stan. Just den här tiden på året är det ju mest geggigt och ekligt och rasrisk. Sara ritar sig själv arg och med knivar i händerna och Dennis tyckte att vi var duktiga. Det är en niondeklassare här som vill börja. Välkommen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag struntar lite i vad ni skrev, men ni hade en bild på Rorschahc (jag kan inte stava) och det är awesome!

2010-01-22 @ 22:07:27
Postat av: Sebbe

Rorschach, kanske.

2010-01-22 @ 22:09:09
Postat av: sophie

ingen vet hur det stavas, det är okej.

2010-01-23 @ 11:29:59
URL: http://partalitegranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0