Roger eller robert eller rickard eller nått körde traktorn lite lite för sent.

Idag körde Kalle runt mig i ett flygplan, det är inte varje dag inte. Vi såg en hund som kanske var en sten och sen fick vi inte flyga över stockholm för där var det alldeles för molnigt. Efter det åt vi på McDonken och det var första gången McBöna var god då det var sås på den idag. Jag fotade med Diana men det finns en ganska stor chans att filmen sitter i kameran bakochfram så jag vet inte riktigt hur det går.
Nu tror jag att jag ska ta mig ett bad för jag kan inte riktigt känna mina lår. Det är nämligen kallt som anusnöt ute och jag har just tagit en adampromenad och matat ankorna från bron.

Nu ska jag bada och ha indianskrud på huvudet.

Kommentarer
Postat av: Jellica

man behöver inte gilla allt :D Men får jag fråga vad det var du inte gillade?

2010-01-18 @ 15:11:45
URL: http://jellica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0