hur kan en gris bara försvinna?

Idag vaknade jag klockan tio. Det är en bra tid att vakna. Jag åt en redig bananfrukost, sen cyklade jag hem till Sophie. Vi tittade vad som fanns i kylskåpet. Jättemånga limefrukter, en burk pustasallad och en och annan actimel. Vi satte på oss varsitt par sportflipflops och gick ut till trampolinen. Hoppa fem hopp var sen trött som ett djur. Gojsa runt lite. Sen gick vi till framsidan. Grannpojken skrev saker på gatan. Vi gick till golfbanan utan att låsa dörren. Sen gick vi vidare till hästarna. Dom är läskiga, men det är spännande att mata dom. Sen gick vi till kyrkogården. Vi gifte oss i alvisk fason mellan björkarna. Det fanns många döda invandrare där. Dom har en speciell stil på gravstenen. Vitt och guldigt. Kuklis är död. RIP. Det var tanter där som grävde runt i en grav. Sen satt dom där och rökte på. Vi gick vidare och satte oss på en kulle. Det var en gubbe där. Han sa hej. Vi sa nog också hej. Sen gick vi inåt skogen där det finns jakmjölk. En grabb med en liten fyrhjuling fifflade runt i skogen. Han sa också hej. Vi gick upp på ett litet berg där det var jättemycket myror och nåt där var jätteroligt för vi skrattade mycket. Jag tror det var att vi sjöng När vi gräver guld i USA. Sen gick vi varvet runt i den lilla skogen. När vi skulle hem såg vi att det var jättestora fiskar i dammen. Äckliga jävlar. När vi kom hem gjorde vi den godaste pastasalladen. Vi avnjöt den på framsidan på verandan. Granntanten och gubben hade besök. Barnbarnen. Dom fikade och tittade på oss och vinkade ett antal gånger, men vi sa inte hej. Vi är för coola för det. Vi åt jättemycket av pastasalladen, drack lidlvatten och lyssnade på Markus Krunegård- Jag är en vampyr. I Itunes. Saknar Itunes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0