En valkyria i stockholms finaste elevcafé

Jag är hemma hos Yodie på pet society med blandade kännslor. Ingen mer Yodie till oss, för hon bor uppåt helvete nu:( Nu ska jag besöka Dick istället. Jag har föresten bytt stil på mitt pet society hem till en gata och köpt en cyckel. Vet inte om jag är riktigt nöjd men Sara säger att jag ska ha så i alla fall en dag. Jag är Dr.Pepper-kissnödig och har ätit bulle till lunch. Jag har fortfarande doktor kvar men jag vet inte om jag vill öka trycket.

Vi anar en vattenskada i taket här. På min pappas jobb så sprängdes ett sprinklerrör övanför fars skrivbord nån gång i förra veckan. TJOFF sa det och nu har dom också vattenskador.

Nu dog internet så jag får inte lyssna på take me home, country roads. Värdelöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0