jag känner mig berusad

Jäkla dålig blogg det här.

 

Jag har inte så mycket att skriva, inga bilder att visa heller. Jag har liksom firat jul. Inga konstigheter.

 

Lista på filmer jag har helt/delvis sett på senaste tiden:

 

Harry Potter och Den flammande bägaren (2 gånger+extramaterial)
Harry Potter och Fången från Azkaban( 2 gånger)
Harry Potter och Fenixorden
Lost säsong 5
This is England
Förortsungar
Kalle och chokladfabriken
Bilar
Hajar som hajar
Into the wild

Ibland tror man att man vill titta på nåt spansktfranskttyskt drama, men egentligen vill man ju bara titta på Harry Potter.

Jag har köpt en mössa med öron. Inte människoöron tyvärr.


sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vill titta på spansktfranskttyskt drama unga dam, tro mig

2010-12-31 @ 03:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0