gratis kaffe med lite lite kanel i

The legend about Amled by Saxo Grammaticus->Shakespeares Hamlet->Hamlet Interdite/Lejonkungen

Tisdag den 14:e december. Jag fyller 18 år och fyra månader idag. Jag ska inte få någon present av Sophie. Men på julafton ska jag få två stycken, en stor och en liten. Den stora är en ukelele och den lilla är ett munspel.

Vi har Peter Påhlmanlektion just nu. Jag är inte så duktig, men Sophie är ganska duktig. Vi är aldrig duktiga samtidigt. Men det är också därför vi jobbar så bra ihop.

I vår skola får man gratis mat varje dag, men vi spenderar hellre lite av våra egna pengar genom att äta lunch på Max. Det ska bli gott.



sara

Kommentarer
Postat av: mikaela

sophie: ja jag med, sen såg jag att det döljer sig ett grönt äpple under varje glansigt rött/brunt skal, besvikelse då jag inte gillar gröna äpplen :(



ååh haha det låg en max bredvid min högstadieskola, coola killarnas favorithängställe ;)

2010-12-14 @ 21:27:35
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag vil också ha Max.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0