Peter är hos doktorn (PGA FEBER)

Jag ska inte blogga om politik eller anordna en lätt tävling. Jag ska blogga om osten som ligger på en servett framför mig. Den kommer från mackan jag fick betala för för att jag kom tio minuter för sent till gratismackan. Nu har den klibbat fast i pappret i en ganska tyff grafisk form. Baby Raz hade gillat det.

Nu har vi Peter Påhlman utan Peter Påhlman. Det är trevligt, men trevligare när han är här. Ina leker pingstkyrka, Simone är besviken över att ingen dör och Henrik sover. Gonatt Henrik, drömm sött.

Jag petade på osten, tänkte äta den, hindrade mig mig själv.

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha vad hade jag nu fått för mig? :O

2010-09-10 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0