Jag har fest och ingen är bjuden.

Imorse vid 6tiden tittade jag på Rachel Ray. Jag tycker inte om henne. Hon känns så amerikansk. Perfekt fru men ändå härligt grabbig och gillar mat. Usch. Efter Rachel sov jag ett tag. Ganska länge faktiskt. 14.30. Gott med oboy till frukost. Klockan blir 15.50. Laddar inför dubbelavsnitt av Beverly Hills. Besvikelse. Simning. Ingen tycker om simning. Tycker du om simning? Ingen tycker om dig bara för att du gillar simning. Ingen.

 

Nu blev jag taggad i en bild på facebook. Det hugger till i hjärtat. Skräckfylld upphetsning. Som mellan en äldre herre och en asiatisk skolflicka.

 

Ibland får man små ryckningar i armen och jag undrar om armen vill göra nåt som jag inte förstår mig på. Kanske hålla i nåns hand. Kanske döda.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

världens minsta muffe

2010-08-10 @ 00:27:58
Postat av: Anonym

It's amazing that the amount of news that happens in the world everyday always just exactly fits the newspaper.

2010-08-10 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0