The never ending story

För några dagar sen köpte jag Never ending story. Det är en av filmerna jag såg hur många gånger som hellst när jag var liten och älskade. Jag kan bara tala om för er att ni missat någonting om ni inte sett den.

Här kommer lite bilder som jag helt fräckt snott.

Filmen handlar om en pojke som heter Bastian. Han har väldigt livlig fantasi.
Han håller dock på att växa upp, och de vuxna säger åt honnom att hålla fötterna på jorden.
Sen hittar han en bok.

Den handlar om landet Fantasia, som håller på att utplånas av ingentinget.

De kallar in pojken Atreyu om hjälp, och han ger sig iväg för att rädda landet och kjesarinnan.




Han träffar Falkor

Men det är mycket farligt förstår ni.
Hur ska detta sluta?


ourneverendingstory.spaces.live.com/ har jag snott massa bilder från.

Se den!

Kommentarer
Postat av: Kalle

jag kmr ihåg att ja ville se den som liten, men gjorde de aldrig :)

2009-06-10 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0