om du var naken

moring fellas.

Har sitter vi och lyssnar på disturbed. Det är en regning morgon här och lite kyligt.
Vi funderar på om vi faktiskt skulle jobba eftersom det är jäkligt mycket och göra och det ändå är vår sista dag här. Men nä.
Nu lyssnar vi på baladalidila.
Sara tänker gå och kika diskret om dem andra jobbar. Det är svårt för det låter fördjäkla mycket när man går här, speciellt i klackisar som hon.
Nu lyssnar vi på Bad touch. Trodde jag ja, men det var visst inte den.
Hon kom tillbaka nu med en liten karamellis till mig. HAHA jag råkade spotta ut den.

Föresten har jag inte sojakorv med mig idag för jag åt upp alla igår.

NU SKA VI SLÅ IN PAKET

Kommentarer
Postat av: Daniel

Pontus

2009-09-16 @ 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0