Jag ska få sojakorv med bröd till middag. Och imorgon ska jag ha det i min matlåda. Så är det.

gokväll.

Idag har vi callbackat jacob öqvist, köpt ett kilo godis och fotodokumenterat hela våran lilla arbetsplats. Imorgon är det nämligen sista dagen vi jobbar där eftersom vi måste återvända till skolan i några dagar innan det är somarlov. Sommarlov liksom. Hur konstigt är inte det?

Imorgon händer det grejjer förstår ni, för imorgon kommer självaste Alexander Skarsgård på besök och ska filmas. Ska man säga någonting eller? Nånting i stil med;
- hej tja du är så himla himla bra i zoolander, vill du ha en sojakorv?
Han är ju ändå med i väldens bästa film och son till Stellan. Han har ju lite credd liksom. Vi får se.

Imorgon får ni i alla fall en liten kik på vårt kontor. Spännande.


En bild tagen på vasagatan en lite soligare dag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan knappt bärga mig

2009-09-16 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0