Jag vill inte uppdatera mig till Spotify premium.

Vad gör det idag då? Det regnar. Fint regn kan tyckas, men ändå inte så välkommet. Jag tror vi är deppiga nog som det är här redan faktiskt. Åkersberga har den effekten på människor. Inga hus för mig att bo i finns det heller. Alla är för små eller för konstiga tycker min mamma. Hon är lite kinkigare än jag på den punkten. Jag kan bo vart som helst tror jag. Stressigt börjar det bli i alla fall.

Igår badade jag och Sara i sviiinkallt vatten. Fy va kallt det var. Men värt det. Det va så fint. Sen tappade jag hundra kronor men det kan vi ju hålla tyst om eller hur. God dag på er alla.
Saknar ett äckligt varmt Paris.

Kommentarer
Postat av: Anonym

favoritland!

2009-07-13 @ 19:26:22
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0