Goose to Maverick. Jag vet inte om det stavas så:(

Hej tjena hallå. Jag har druckit en liter freeway nu så jag är pigg. Pigg å gla. Sara är på kryssning eller ska alldeles snart eller nått. Jag har glömmt. Själv har jag tittat på oscarsnominerade filmer av olika slag. För att öva lite. Det här känns som en bra plan Sara, nu ska vi bara hitta en skola. Men inte nu, jag ska inte leta i detta stadie. Det kan inte leda till framgång. Snarare bakgång. Nu tänkte jag att bakgång vad bakgård men det är det ju inte. Jag lyssnar i alla fall på darin ganska högt och sjunger med ganska högt. Grannarna som grillar här utanför mitt öppna fönster lär uppskatta det. Hoppas jag. Antar jag. Eller dom grillar nog ite fortfarande, men dom gjorde. Nu chilerillar dom. Själv ska jag sova. Fast först - lite globetrotter.

Kommentarer
Postat av: vendela

vists kan du få redigera dom :D Adda msn bara :)!

2009-07-19 @ 21:18:00
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0