haralds getter.

Jag kliar och svider så in i satan just nu. På vårdguiden står det att man kan pudra in sig i potatismjöl om det kliar och det är banne mig inte långt tills jag ger upp och pudrar mig till semla.

Om jag var egoina hade ni just nu tittat på en bild på vattkoppor. Men som tur är för er så är jag inte egoina. Ingen har talat om för mig att det ser ut som ett hav av acne över hela kroppen. Vill ni ändå titta på nått äckligt så kan ni titta på den här bilden av Bältros. Det är den sjukdomen ni som kom förbi idag kan få. Fysatan och stackars er säger jag bara. Det jag ville säga dock var mest tack för att ni är fina och tack för glassen Idafrida. Godaste piggelinen på länge.

Kalle vill föresten ha en sån här på riktigt. En Jorge. Alla vi som röstar på att vi går samman och köper en till honom gillar det här inlägget så hör jag av mig när det blir dags.

ps. man måste vara på bloggens startsida för att kunna gilla. ds.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tittade på bilden :(

2011-05-16 @ 19:19:37
Postat av: Anonym

:)

2011-05-16 @ 20:05:27
Postat av: alv

en bebisjorge <3

2011-05-19 @ 20:37:14
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0