den här blandningen av proffsigt och snusk fungerar inte

Jag önskar att jag vågade sätta på camen och ta en bild på mig själv just nu. Snett underifrån. Underbett. Fem hakor. Tittar lite i kors och så himla rolig lugg. Men jag är svag och vågar inte. Det roliga är att jag typ underbettar fram hakan omedvetet för att det är skönt att vila den på hakorna?

Jag befinner mig i hotellsängen i Köpenhamn. Det är en fin stad som luktar korv. Paris luktar kiss, Köpenhamn luktar korv och våning två i vår skola luktar svett. Jag vet inte om jag får skriva det eller om nån blir arg då vilket känns lite jobbigt, men vi gillar att leva på gränsen. Jag har köpt en sudentklänning.

Förutom bilder på apor och atletiska mörka män(som vi ju alla i och för sig uppskattar) är det mest bilder på mig framför kylskåpet på den här datorn. Jag väljer nog ändå den här.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra val

2011-05-08 @ 14:22:29
Postat av: m.

Vill ligga med figur tre på rad fyra.

2011-05-22 @ 19:51:28
URL: http://ishotmyselftoday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0