Baby Monkey Going Backwards On A Pig

Ni vet när man sjunger med högt och fult till Kanye West och inte hör hur det plingar på dörren och inte heller hur Jacob går in i ens rum och tjuvlyssnar på dig. Ni vet då. Jobbig känsla.

Jag har funnit en frikkin guldgruva dock. Ett gammalt USB-minne med bara bra musik på. Lite Scooter, lite Da buzz, lite Måns Zelmerlöv, lite Fronda och ni vet sånt. Jag är jätteglad, Erik är jätteledsen. Nä det är han inte, men han är inte i närheten lika glad som jag är. Han har pälsmössa och småbyxor och jobbar medans jag skrattar högt åt rosa helikopter-videon som jag och Sara gjorde, och det faktum att Dennis har sett den. Det gör mig glad.

Jag har gjort chokladbollar idag, vilket blev jäkla gott, och det gör mig också glad.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0