Staden kokar över

Idag har jag varit i pyjamas halva dagen, med två mackor och lite chokladmackor i magen. Men det har jag tränat bort med hantlarna. De väger ett kilo var, alltså två kilo tillsammans. Jag kan min matte. Jag fick faktiskt nästan VG på matteprovet, bra jobbat Sophie.



Sen när jag höll på och ringa min voicemail (där tanten hade ringt och frågat om Johan) så kom Kalle och Frida på besök. Antagligen var det för att Frida väntade på Harald och för att Kalle är en gentleman och inte3 ville lämna frida så då kom de till mig. Kalle var snygg som vanligt. Vi tittade på bilderna från kalaset och skrattade åt Ida i hörnen. Sen så åt de av min cjjholkad, de gillade det, jag gillade att de gillade det. Sen gick Frida och mötte Harald, de är tillsammans faktiskt. Sen så var det bara två små moppepojkar kvar; Kalle och Sophie. Sen så bestämde vi att Adam skulle komma hit med hunden så att Kalle och Adam kunde gå hem tillsammans.



Sen efter att vi hade mysit, Kalle och jag så kom Adam på besök. Kalle öppnade, Adam hade med sig sin hund Zorro/Börje. Vi gullade med hunden medans Adam tog av sig kläderna. När Adam var i hallen så råkade Kalle nästan sätta sig på hunden. Den skrek och sprang till Adam för att söka tröst. Om Adam skulle vara ett ord så skulle han vara trygghet.



Vi har tillsammans tittat på lite olika musikvideor; bland annat Justice och Name The Pet, och lite Enrique. <<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<vi väntar nu på ida george som kommer hit med godis och två tänder kort för att vi ska äta hämtpizza som en kille kommer med, om det kommer en tjej så öppnar vi inte, och om någon ringer ett långdistanssamtal så lägger vi på faktiskt på riktigt. jag kommer ta en biff med bearnaise-pizza mums.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Kommentarer
Postat av: Kalle

chokladmackor

2010-02-09 @ 08:39:45
Postat av: frida

kom pojken?

2010-02-09 @ 12:35:06
Postat av: canez

Hejsan, tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips titta gärna in :) men lägg gärna en kommentar innan du lämnar så jag vet vad du tycker :) ska jag förbättra något :) puss caanez <3

2010-02-10 @ 20:50:34
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0