Jag är så dålig på att stava.

När jag hostar så låter det som tusen saker rasar runt i min bröstkorg. Lite som om man skakar en verktygslåda. Ruffs Ruffs.

Jag sitter och tittar på en ung representant från Miljöpartiet som blir utfrågad på SVT. Hon är inte så strikt som partiledarna och de äldre representanterna, och hon svarar faktiskt på frågorna, det är skönt. Hon är lite oputsad och svarar lite på känn - jag gillar henne. De försöker dock få henne att tala gott om kommunism och dom är jättejobbiga. Jag tycker att alla nyheter och debattörer känns så högerriktade. De känns nästan lite mutade. Fult.


Kommentarer
Postat av: linn!

hej!

okej, på vilket sätt? (:

2010-09-02 @ 18:14:03
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0