heihei bloggen

Jag pluggar och jobbar och gör diverse andra saker jag aldrig gör annars. Sen mosade jag in en facebookgillaknapp som plumsar i mjölk under alla inlägg också, så man kan gilla om man uppskattar men inte orkar kommentera. Jag tyckte det var bra. Fast det är ännu roligare när ni kommenterar såklart.

Sen la jag till en liten kategori med projekt i menyraden också. Den är ganska knaper än så länge, men det kommer förhoppningsvis upp massa kul inom en snar framtid. Vi har nog lite på gång förstår ni.

Lyssnar på Eddie Vedder.

Sådärja. Bara lite uppdateringar.



sophie

Kommentarer
Postat av: Ida

bra jobbat

2010-11-14 @ 15:01:20
Postat av: Ida

bra jobbat

2010-11-14 @ 15:01:38
Postat av: hon som skjuter

kan inte släppa blicken från gifen. fascinerad.

2010-11-14 @ 21:52:59
URL: http://ishotmyselftoday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0