Han gjuter skivbolagsnamn

Igår hade jag den bästa vardagen i mitt liv. Kan inte riktigt förklara varför, men den innehöll lite konstutställning med lite halverotiska skulpturer, lite beundra staden genom de vackra stora fönstrena i huset vid spårvagnarna, lite titta på de som åkte skridskor i kungsträdgården, lite gå på föreläsning om att starta företag och massa annat bra. Som att besöka fina juliga godisbutiken. Det var mest den underbara julstämningen som gjorde det faktiskt.

Sen den mest magiska kväll på länge också, men det tar vi sen.

Just nu håller jag på att bygga en papier mache(?) ballong. Det är galet mysigt att mosa ner händerna i en bunke med varmt klister. Det känns nog som det känns innuti en halsmandel kanske. Det ska i alla fall bli en lampa när det torkat. Sen har jag byggt en bok också. Jag har ingen bild på den men jag kan visa mina två omslag för att ha nått att fylla ut med.



Juste! Sist men inte minst har partalitegranna gjort ett jobb som nog snart kommer synar över åkersbergas väggar. Spännande. Vem hittar först?

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0