Den låten ska jag skicka till Lars Winnerbäck eller nån annan känslobög.

Det smärtar i mitt hjärnkontor men jag är immun mot alvedon. Undra vad som händer därinne egentligen. Nåt riktigt ohyggligt. Döden kanske bor där inne. Satan själv.

 

Igår läste jag ut en bok. Trots att jag är jättegammal och har läst ganska många böcker i mitt liv så känner jag mig ändå så fruktansvärt duktig och nöjd med mig själv när jag avslutar den sista meningen. Klapp på axeln, bra jobbat Sara. Bra jobbat.

 

Idag har varit en fruktad dag men ändå efterlängtad. Det är konstigt när saker plötsligt är över

 

Jag har börjat fundera lite mer på min födelsedag. Undra vilka som har tid att fira den med mig. Alla gör så mycket saker. Ingen uppskattar den där känslan när man sitter framför datorn vid elva tiden och tänker att om ungefär 5 timmar ska jag nog gå och lägga mig. 5 timmar av oändliga möjligheter. En dator innehåller hela världen. Fast man kan inte lukta och klämma på saker. Det är det jag saknar ibland.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är en mycket bra känsla

2010-08-06 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0