jag kanske gillar single ladies-parodier. jag ska nog göra en själv.

Det är fredag idag vilket åter igen innebär fredagsmys. Eftersom jag totalt vänt på dygnet så sov jag dock bort hela dagen. Måste bli ändring på det där. Jag har iallafall tittat på film. The day the earth stood still. Den var inte så bra :)Ganska knäpp faktiskt. Nu sitter jag och gör usla filmer i flash och lyssnar på bröderna jonas.
Sophie flyr snart landet. Jag är lite rädd att hon ska få svininfluensa, men det får väll gå ändå. Jag funderar på vad jag ska göra de kommande dagarna då Sophie upptäcker nya platser. Kanske också ska resa lite. Arninge är rätt fint såhär års har jag hört. Jag återkommer imorgon om den saken.


Fortsätt myys nu. Jag ska fortsätta mysa med Nick,Joe och Kevin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0