Hej

Spelar Globetrotter och lyssnar på Muse. Globetrotter är bra för mig tror jag, för nu kan jag europaländerna ganska bra igen. Ungern och Ukraina är fortfarande lite svårt dock. Just nu vill jag allra mest titta på nya Harry Potter och New Moon. Film är faktiskt det bästa. Det ska jag jobba med i framtiden har jag bestämt och det känns bra. Ska man göra ett karriärval kan man ju lika gärna göra ett korkat och överdrivet svårt sådant med dåligt betalt känner jag. Jag blir i alla fall väldigt inspirerad av Muse, precis som Stephenie Meyer då antar jag. Så nu vill jag bara filma och fota och skriva. Mest filma såklart. För det ska jag jobba med. Om kanske femton år. Nu ska jag gå och komma på vad jag ska göra tills dess. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0