im gonna keep doin it, in my underwear.

Egentligen mår jag inte alls så speciellt bra, så jag tänker gå och lägga mig igen, men först: gårdagen.

Problemet var ju helt klart att ta oss hem, vi spenderade alldeles för lång tid med att lyssna på en man som spelade så himla fint på sin gitarr och, som vi senare konstaterade, hade vi nog fortfarande inte vart hemma om han inte hade envisats med att sluta spela. Innan det var det ju i alla fall Lady Gaga på Grönalund med - enligt aftonbladet - 23 000 andra. Trångt? Ja. Hon var bra, halvnaken och hade dom underbaraste bögpojksdansarna som tagna ur en åttiotalsmusikalfilm. Läderkeps är nått vi uppskattar. Höga skor var ett smart drag av mig;
Till alla pappor där ute: Självklart ska er lilla unge sitta på dina axlar så att hon ser, men då behöver ni inte stå längst fram. Verkligen inte. Sen träffade vi två fina pojkar som var backpackerturister i stockholm för dagen som undrade vilka sevärdigheter som fanns. Ehhhhhhhh? Slottet? Inte intressant. Grönan hade stängt för länge sen och globen är ju verkligen inte värd promenaden. Vi skämmdes lite och föreslog att de skulle ta sig till söder i förhoppning om att de skulle hitta till nått de blev nöjda med. Vi behöver ett eifeltorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0