I am dancing in your room as if i was in the woods with you.

Jag kikar på Fresh Prince och äter choklad. Varvar det med städning och packning och konstaterar att Almost lover gör sig ännu bättre till regn. Det är mörkt här inne i vardagsrummet - fast det brukar vara det ljusaste rummet som finns. Hej höst. Jag blev lessen igår när jag fick titta på Jhonny Bravo. Det var inge bra. Det är lurigt det där med att titta på gamla saker som man älskade när man var liten. Vissa är minst lika bra som de var då, andra är bara skräp. Ikväll är det dans på tv. Älska dans på tv. Synd bara att msn avslöjade för hela Sverige vem som vann. Jag vill ha Will Smiths kläder och jag vill tillbaka till dom fina lakanen. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: linnea

åh men sluta göra så coola designer som rör sig, gör en åt mej ! :(

2009-08-18 @ 17:01:35
URL: http://linneaavander.blogg.se/
Postat av: sophie

lägg till mig på msn då avandis. fråga på fejjan bara.

2009-08-18 @ 19:50:19
URL: http://partalitegranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0