Hur kan jag vara hungrig?

I helgen har Sophie och jag levt det goda livet. Sovit på Versace-lakan, rullat i persiska mattor, ätit yoghurt till frukost och spenderat pengar.


Fredag:
Jag fyllde år i fredags. Vad knäppt. Det har man ju liksom totalförträngt. Iallafall, jag fick tårta till frukost. Choklad och hallon. Sophie och jag åkte limon in till staden där vi gjorde oss hemmastadda på hotellet. Sen åkte vi in till Grönalund där det var mycket folk och en Måns Zelmerlöw. Var vi än är så är Måns där. Han förföljer oss.
Under min födelsetid (21:41) satt vi i pop-expressen, vilket är det mest episka sättet att fylla år på.
Älskar pop-expressen.
När Grönan stängde försökte vi desperat köpa vegetarisk korv som vi totalmisslyckades med, så det fick bli en ack så glamourös födelsedagsmiddag på Max.


Lördag:
Vi åt frulle. Normalt äter jag inte frukost. Eller jag tycker det är frukost, men jag tror ingen annan skulle kalla min frukost för frukost. Sen gick vi upp på hotellrummet och gosade i våra täcken, tittade på LA- ink och såg rätt vidriga ut. Efter det var vi så utmattade att vi var tvungna att äta igen. Så vi åt lunch, läste en intervju med Lasse Åberg och lyssnade på Californiacation. Bio blev det sen. Jag har glömt vad vi såg. JUSTE. The Hangover. Igen.
Sophie köpte en engångskamera som var total waste of money eftersom vi förstörde alla bilder.
På kvällen tittade vi på fina Darin som sjöng bland alla ekliga människor i kungsträdgården. Sen sprang vi hem, åt buffé, sprang till donken, köpte mer mat, sprang till våra sängar, klämde i Family Guy i dvd:n, och skrattade åt oss själva för vi var så knäppa.


Söndag:
Den där frullen igen. Den var najs.
Vi packade ihop våra grejer och sa farväl till våra sängar, snodde en penna och lämnade en svart liten strumpa i hotellrummet. Sen gick vi på bio igen för vi har inget annat intresse. Sophie köpte blommor till mig och vi åt jättemycket middag. Mat är nåt vi gillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0