Gratis fotobok från fujifilm.

Det var så fantastiskt som jag bara kunde ana.

En gratis fotobok från Fujifilm bara man bloggar om den. Det var ju bara dagar ifrån att jag beställt en i alla fall. Om det här nu går i hamn så ska jag helt klart göra en fotobok med bilder från tvåtusenåtta/tvåtusennio. Det finns många fina bilder till exempel på mina vänner och från mina resor som jag så gärna skulle vilja ha på papper i stället för i filer. Jag tycker det skulle vara så fint att ha hemma så folk kan kika lite när dom vill. Om det blir bra tänker jag göra en för varje år framöver. Den första blir lite mer allmän dock, för att komma ikapp. Nu ska jag ladda över alla fina bilder på den externa hårddisken och börja. Gör det ni med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0