Första dagen:)

Idag fick vi träffa vå underbara underbara klass igen, och vi har flyttat. Crawfords väg är det nya svarta. Vår skola ser ibland ut som Hoggwarts om man verkligen anstränger sig. Fast med linoleumgolv då. Datorn jobbar fanatiskt för att skicka iväg fotoboksbeställningen nu. Yey:) Imorgon ska vi ha picnic eller liknande i vasaparken med skolan. Vi får se var det slutar. Antagligen inte i vasaparken i alla fall. Nu har jag i alla fall smällt i mig jättemycket hostmedicin så jag kommer snart somna vare sig jag vill eller inte. 15 dagar till flytt.

Kommentarer
Postat av: frida

vart tusan kommer den bilden ifrån, gaaash jag känner igen den!

2009-08-21 @ 00:31:07
URL: http://indianernaanfaller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0