Vad gör vi? Nu kör vi!

Igår gjorde vi en så bra sak. Sitta i ring och sutta till star wars theme, käka nuts without fruts och sen titta på massa massa pyroteknik. Jag är nöjd. Det kommer nog bilder sen, men just nu sitter vi i shlms finest och undviker en historialekion. Tydligen har vi grupparbeten, men våra grupper får klara sig utan oss en gnutta. Jag passar på att rensa ludd under tangenten T. Dog nyss för jag trodde jag hade ryckt loss tangenterna för gott. Det var kul. Så länge får ni i alla fall en bild på Frida när hon säger: "-Vad vill du? Men kom då! Jag är ju här och väntar på dig." Hon är rätt farlig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuff tjej

2010-09-09 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0