earth, wind and fire.

Ni vet brudarna i filmer som "dagen efter" kommer vinglande ner för kullerstenar och gator med jättestora solglasögon för att gömma röda, döda ögon. Samma kläder som igår eller kläderna de sov i. De träffas för att berätta hemgheterna om natten på ett fik någonstans. Jag träffade två av dem idag. Frida och Sara hade smärtor från järnstaket och brännässlor. Inte Pigga.

Själv var jag jättepigg, jätteutvilad, jättemätt och jätteuttråkad. Tusen myror i benen som vill ha helg, kanske till och med lov. Det finns nämligen saker man gärna gör på sin helg. Ni vet, skriker bergspumor rakt i ansiktet och blir jätterädd, sparkar på sin vän som är en fönsterbräd i ett badkar eller lyssnar på discoradio i badrummet fyra timmar. Det finns andra saker man inte så gärna gör. Finland är en sak jag inte gärna gör har jag kommit på, för vet ni, det är verkligen inte kul där.

Ni orkar nästa helg också. Som mina fundinbröder och jag alltid sagt; get rich or die trying, live fast die young... och en sak till.

Från och med nu är alla inlägg till chackob.

Kommentarer
Postat av: Anonym

its better to burn out than fade away!

2010-09-05 @ 19:52:30
Postat av: Anonym

bra bild

2010-09-05 @ 20:29:43
Postat av: Anonym

juste!

2010-09-05 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0