Chips och fuckin Cola

Så jävla kul det är när ninjagrabben sparkar kontorskillen i röven i Berocca Boost reklamen.

 

Det här inlägget är tillägnat Frida.(Till skillnad från alla andra inlägg på parta som är tillägnade Jacob.)

 

En bra fredagskväll har pågått i ungefär 1 och en halv timme. Jag har hunnit förtära chips och hetsdruckit en 33cl:are. För mig är chips och Cola djup tillfredsställelse. Jag har även tittat på youtube, fört vidare mina favoritklipp till mina vänner, smsat med Sebastian, tittat på Dobidoo utan ljud och istället lyssnat på abba.
Jag är duktig på att inte ha något att göra. Jag uppskattar det. Uppskattar det så mycket att jag gråter.

 

Nu ska jag läsa bloggar.
Klar.
Jag skriver inte som niotillfem gör. Det är för att jag är lite mer kvinna än niotillfem. Lite mer kraft och lite mer mänsklighet, men samtidigt är jag lite tjockare också. Därför ser jag upp till henne.

 

Nu är det jag som knäcker en till cola.

the nine pieces of eight


Kommentarer
Postat av: frida

tack

2010-09-24 @ 21:27:18
URL: http://indianernaanfaller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0