Att sitta tyst och naffsa på en bulle medans farmor marianne berättar allt om alla affärer hon letat efter små resväskor i.

Så mycket saker att skicka till nalle po. Det är lite synd att jag inte kan det engelska språket längre, men det gör ingenting. Ingenting alls.

Nått som var kul var när jag och sara satt längst fram i bussen på cpcpdamp-sätet (på en såndär fresh buss där det nästan är spegel framför) och drog in våra hakor så mycket det gick. Sen skrattade vi så att det gjorde sådär ont och inte lät utan bara guppade. Sen gjorde vi det igen och skrattade lite till. :)

Vi bakade bullar i fredags och var så jäkla nöjda med den lena och smidiga degen. Jag åt ganska mycket deg. Jag doppade den till och med i socker. Fyfan för mig. Fyfan för fläsk. Vi tände ljus och lyssnade på julmusik och sen kom Frida och gjorde ett mästerverk. Mamma hälde ut mästerverket i badkaret dagen efter.

Ikväll ska jag titta på årstidsföränderliga skogar och berg.


tjing

Kommentarer
Postat av: frida

britta<3

2010-10-04 @ 14:59:35
URL: http://indianernaanfaller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0