skulle vilja ha en dumleklubba vet inte riktigt vad jag tycker om abort men jag gillar robert

Jag lyssnar just nu på Neo som var med i Melodifestivalen och såg ut som Mika. Fingerdiggar. Det svider på lite på fingret. Det känns lite som jag har bränt mig där men jag har inget minne av det.

 

Jag tittar igenom olika människors marsspellistor och känner att alla är ganska dåliga på att göra spellistor, inklusive jag själv. Tycker även det är konstigt att ingen har med Manboy och andra melodifestivalhits i sina listor. Alla har vi ju lyssnat på Timoteij ett antal gånger den här månaden. Går inte att förneka.

 



Kommentarer
Postat av: frida

jag hade manboy på min, men den passade ine in så han fick gå :)

2010-03-25 @ 09:00:26
URL: http://indianernaanfaller.devote.se
Postat av: Kalle

fantastiskt ljudklipp!

2010-03-25 @ 19:43:16
Postat av: Ida

Hon skrattar så fint

2010-03-26 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0