mamma tycker jag ska vara spöket laban eller ha burka på mig

Igår var en sån dag då allt var bra. Alla vänner var där och alla var fina. Allt var faktiskt bra från början till slut nästan, förutom lite kalla stunder, men man kan ju värma sig på varandra. Tiden i staden tillexempel, var mycket kall men fin. Vi gick in i de bästa affärer och handlade de bästa sakerna så som skivor, böcker och filmer. Vi såg ett spökhus, vi träffade knarkisar och vi fotade Kalle med Nils Ferlin. Såklart. Vi såg på Where the wild things are också, och det var en sån film man vill printscreena varje bild ur. En film man ska se.

Snart ska jag berätta om Kalles bokprojekt för det är nått alldeles extra bra.

Kommentarer
Postat av: Ida

du skall få bilderna på kalle om du vill. Dem är magnifika.

2010-01-31 @ 16:25:15
Postat av: frida

jag är din vän?

2010-01-31 @ 17:20:11
Postat av: sophie

ja det är du frida. och det stämmer att du inte var där. förlåt.

2010-01-31 @ 20:50:57
URL: http://partalitegranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0