tänker inte lyssna på p3 och inte rymma till paris. tänker titta på asiatiska filmer och möla i mig ostbågar.

Kamrater.

Idag har Sophie och jag varit i skolan. Många där var knäppa idag, bland annat Björn och en som kanske heter Sebastian som kanske har en vän som kanske fyllde 18 idag. Vi hade Grafisk lektion med Larissa. Vi gillar inte riktigt henne för hennes bh:ar sitter inte där som dom ska. Man ser pluppar.

I alla fall, jag jobbade på bra. Det gjorde inte Sophie för hon hade inga elektriska möjligheter.

Nu är Sophie hos pappa Per, sen ska vi hem till Ida och fredagsmysa.

shushu


Kommentarer
Postat av: frida

hmmmff

2010-01-17 @ 13:38:03
URL: http://indianernaanfaller.devote.se
Postat av: Sebastian

Hahahhaha, jag heter Sebastian, jag är knäpp och min kompis Johan fyllde 18 den dagen. :P

2010-01-22 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0