rachel ray lagar vidrig mat.

Jag går in här lite då och då och undrar varför ingen uppdaterar. sen kommer jag på att juste, det är ju mitt jobb.

Igår var jag och kalle elva år. Vi köpte kakor och hallonsoda och klarade världens sämsta spel. Kalle är dålig på att pluppa i bajset i kitteln, jag är ännu sämre, och harry kan verkligen inte springa i trappor. Nöjda ändå. Sen hade vi poncho och lösnaglar också, som ett plus.

Jag saknar Sara megamycket. Så mycket att tala om, men fluffe är i London. Köpt födelsedagspresent i efterskott har jag i alla fall gjort. Jag önskar verkligen att jag orkade skriva allt om födelsedagsdagen men med dom här bestarna på naglarna går det minsan inte. Det var en så jäkla bra dag i alla fall.

Nu ska jag titta på Two Fat Ladies.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni är fina

2010-08-19 @ 10:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0