Jag vill ha en billig hora.

Det är vid den här tiden på dygnet man inser

 

- jag  borde inte äta så mycket alvedon
- snabba cash var ju egentligen inte så bra
- pappas skämt när JW skulle ta emot 10 lax- ”vad det måste lukta fisk i hans lägenhet”- är roligare nu i efterhand
- hur bra eminem egentligen är.
- man vill att eminem ska vara ens morbror eller nåt.
- filmuthyrningen vid statoil är säkert värsta pengatvättssystemet
- vad otroligt tjock hon tre inlägg ner är
- det gör inget om man kliver på en iphone
- bra musik kräver högsta volym
- jag kommer vara döv innan jag fyllt 20
- jag är onödig
- man skulle faktiskt kunna ta fel på en pommacflaska med pommac i och en pommacflaska med kiss i

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0