Jag är tjänerad. chenerad. skänerad. skenerad. vad heter det när man skämms och är schenerad?

Jäkligt lång dag idag. Det känns alltid lite tveksammt när man är klar tvåa på ett nationellt prov, efter Kreipke som inte ens hade en dator. Det är inte stabilt. Sen åkte vi i alla fall till den södra ön och pratade med en bystig kvinna på tattueringssalongen. 500 pix tog hon helt sonika och Albin ska tattuera en jättestor sak på min rygg. Jag skall icke ljuga jag är rädd och nervös. Såg i alla fall krunegård och jerry williams.

Sen åt vi sussi på en oändligt lång sussiresturang med minst 500 sittplatser jag inte ljuger. Där såg vi andreas från idoljuryn och Danny. Det är såhärva, att där in the mariatorget neighborhood har vi sett danny tre gånger nu, så vi misstänker att han är bosatt i området. Sen tog vi tuben och där såg vi ingen mindre än GABRIEL BROTH. Vi skrek och han skrek och sedan gleeed han iväg. Sen begav vi oss till en herlig biograf och såg kick-ass. Förhelsike vad bra den var. Verkligen bra gånger tusen. Jag kanske inte har lika sofitikerad smak som några andra av mina vänner, men enligt mig var den banne mig bäst. En som var med i filmen var NICKOLAS. En bild på NICKOLAS:

// Sophie Winbärt Tyrfjärt.

Jag kom på att det heter ju Generad. jösses sophie.

Kommentarer
Postat av: Sebbo

Ska du ta och tatuera dig, eller cyklar jag nu? :(

2010-04-23 @ 22:43:55
Postat av: Anonym

det stämmer så bra så

2010-04-23 @ 22:46:16
Postat av: Ida

Nickolas <3

2010-04-23 @ 23:23:12
Postat av: Sebbo

Vad ska du tatuera? :D

2010-04-24 @ 16:39:35
Postat av: Kalle

nicolas cage på höger skinka

2010-04-25 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0