halls

Inatt drömde jag att jag och min kusin tittade på pokemon och drack festis. I glas. Jag kollade i min drömbok vad det betydde och det stod det var ett varsel om att jag kommer att höra från en gammal hjärtevän som vill återuppta förbindelsen.
Det med att festisen var i glas stod det inget om, men jag tror det kan vara det det har kommit Mer i stor förpackning som jag är ganska fascinerad av. Jag förstår mig inte på drömmar. I min bok står det att många människor tror fullt och fast att drömmar är ett uttrycksmedel för Guds vilja. Jag vet inte riktigt vad Gud skulle vilja säga med festisten i glas, men jag känner att jag borde köpa Mer i stor förpackning. 1 liter tror jag det är.

Igår tittade jag på film. The assassination of Jesse James. Det är en fin histora och det är vacker musik. Brad Pitt är en bra skådespelare. Han är född samma år som min mamma.

Jag har gjort en lista på vad som gör min pappa glad och exalterad:
fåglar, speciellt rovfåglar
djur som står på fält
att äta på resturang utomlands
att berätta om resor
när 2 och ½ män börjar precis när han sätter på teven
att ha valt ut och köpt något till någon annan på egen hand som denna person sedan uppskattade
att kunna svaret på frågor i postkodsmiljonären
min iPod
att vinna kortspel
att inse att han tittat på sista avsnittet av någon serie,och fått reda på vem som vunnit utan att ha behövt titta på alla avsnitt
att laga en ny maträtt
sockerdricka
att jag vill följa med på promenad
att berätta för äldre människor om datorer och ny teknik
när hela familjen sitter samlad i vardagsrummet
julmat
att handla på Brothers
att ta fula bilder på min mamma med sin mobilkamera
hans arbetskamrat josé


Imorgon ska jag skapa ett vakuum.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-09-07 @ 10:06:04
Postat av: Leonida

Haha, tittade in på din blogg idag! Du skriver intressant, definitivt läsvärdigt. Gulligt skrivet om din pappa haha :P

2009-09-12 @ 21:05:14
URL: http://leoniida.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kalle lägger inga kommentarer längre

2009-09-15 @ 14:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0