juice min blom

Mitt filmredigeringsprogram vill inte funka. Det tycker jag är lite synd. Jag jobbar iallafall på det. Sophie är grinig för att jag inte pratar med henne på msn. Tur att hon har sin scanner att leka. Hon scannar lite dill chips.
Mitt fixeri går dock inte så bra. Det roliga är att jag gör allt helt fel. Men jag vägrar att leva enkelt.  Att fatta fel beslut och ta de dåliga vägarna i livets vägskäl skapar en mer spännande vardag.

Idag har Sophie och jag praktiserat på Next för näst sista gången. Vi firade det genom att sitta framför datorerna hela dagen, i sann Nti anda. Hann med både Facebook och Stardoll. Efter lunch tog vi en komplicerad väg till bio Söder.  Kändisbloggare som vi är, har vi fått förhandsbiljetter till filmen "The Hangover" som egentligen har premiär den tionde juni.  Så på torsdag kväll blir det mingel och glamour. Vi var även nere i leksaksaffärskällaren på drottninggatan och Fritzlade oss i prinsessutstyrslar och målarböcker.

bebis+solglasögon=sant



/Sara


Kommentarer
Postat av: Ida

Ser ut att vara en bra film.

2009-06-02 @ 22:04:15
Postat av: Kalle

Den vill ja oxå se ju, trailern e ju bäst :(

2009-06-03 @ 14:49:42
Postat av: Daniel

Var filmen bra?

2009-09-16 @ 13:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0