I am teh seksay kitteh.

Jag har ätit frukost. Hade jag varit en riktig bloggare hade jag fotat min torra macka och min exotiska juice som påminner lite om diskvatten.

Min mamma städar. Pappa tittar desperat ut genom fönstret var tionde minut i hopp om att det ska sluta regna så han kan bygga sin lilla veranda. Ikväll ska Sophie och jag träffa Mariette. Det ska bli trefligt, men jag vet inte om jag vill träffa Sophie när hon är sådär surig. Det är inte det att jag vill att Sophie ska vara glad för hennes egen skull, utan allt är för min skull. Hon är så jävla tråkig att umgås med när hon är sådär.


Sophie. Att lyssna på Ne-yo löser inga problem. Kanske vissa låtar, men inte alla. Att fundera på fel sätt löser inga problem. Att oroa sig löser inga problem. Tänk såhär: Finns det något jag kan göra åt saken? Om det gör det, gör något åt saken. Finns det inget du kan göra, gå vidare. Du har så mycket att se fram emot, så fokusera på det. Kom ihåg att livet är en saga på blankt papper.


 


Denna katt har insett vad livet verkligen går ut på.

Kommentarer
Postat av: frida

katten! ordspråket! mums

2009-06-14 @ 20:19:56
URL: http://indianernaanfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0