Angus

Det var sol, det var regn, det var ett solo på 15 minuter och det var 57.000 människor som sjöng samtidigt. Lät som en hel krigshär som skulle ut och kriga. En av de mäktigaste känslor jag upplevt i mitt liv. AC/DC var väldigt bra. 

Göteborgarna uppskattade mina bröst. Jag uppskattade de vindtäta byxor, de rakade skallarna, de bara överkropparna, stödkragarna och de små solglasögonen


Dagen efter blev det Liseberg. Jag åkte något jävulskt som jag aldrig vill åka igen och jag blev blöt. Klockan 18:52 gick tåget hem. Jag satt mest och njöt. Drack Burger King-cola och hade öl i håret.
En bra resa.


den sög ganska hårt faktiskt

Kommentarer
Postat av: Kalle

usch

2009-06-24 @ 21:14:50
Postat av: Kia

Låter kul minus ölet i håret.

2009-06-24 @ 21:21:44
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0