Micke har loggat in.

Mina dagar fylls ofta av små märkliga stunder. Som när mamma nyss lös på mig med en ficklampa och sjöng 8mile. Det var kul. Mamma vet inte hur man byter kanal på hennes bilradio så hon lyssnar alltid på The voice så hon kan alla låtarna. Hennes favoriter är Darin och Outcast.

Jag repeatar I Gotta Feeling. Den gillar jag skarpt. Jag mår bättre kan jag också hälsa:) Mamma skurar och städar som en galning omkring mig. Jag hatar ljudet av dammsugare. Det gör ont i hjärtat på mig av det. Och i fåglarnas hjärtan också. Skrik skrik skrik säger dom. Men det behövs. Jag tänker fota vårt vardagsrum snart- Det är nämligen jättefint. Jag förstår inte varför vi inte alltid har haft det såhär. Som ett museéarkiv eller en loppis:) Jag har fortfarande inte vågat fråga varför halva kylskåpet med hyllplan och allt ligger i mitt badkar men det har nog en naturlig förklaring. Nu ska jag fota. Vänta en sekund. Åh den blev inge bra. Strunt samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0