Jag har köpt nya skor idag.

Jag sitter och tittar på olika pinsamma klipp på youtube endast för att Emma loggade in med sin pojkvänns konto för ett bra tag sen och glömde logga ut. Nu tänkte jag lägga till så mycket Darin i hans favoriter som möjligt innan min chans går förlorad. Sen sitter jag och är sur på alexander Wang också. Eller egentligen inte på honnom, utan alla svenska flickor som bestämmde att man nu måste se ut som han säger åt en. Lyssna på mig och förstå att det inte är ett krav. Själv önskar jag bara att den här vågen dör ut. Jag vill ha kläder som är för fina för att slösas på skoldagar. Snart ser alla ut som en flicka byggd av Chloé och då kommer jag vara upprörd över att ännu ett märke tagits från mig. Dumma 22åriga modebloggare.

Tretton dagar kvar tills det inte längre är bara tre minuters gång till världens vackraste plats, där jag fotade Sara för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0