Gratis fotobok bara man bloggar om den?

Kan det vara så bra? Kan det verkligen det? Vi håller tummarna för det.

Jag har nämligen redan laddat hem ett program för att göra en egen fotobok och jobbat mig igenom halva 2009. Det skulle vara så fint att få bevara året i fotoboksform tänkte jag. Speciellt när jag har insett att från just 2009 har jag ca 4000 bilder sparade på andra datorn. Det är ju fint på sitt sätt, men det är så mycket finare att de dem i tryck. Någonting man kan bevara lättare än en bärbar hårddisk. Kan det vara så bra att detta funkar?



(Jag vet att du också ville ha en Frida, så om det här nu magiskt nog funkar - Prova!)

Kommentarer
Postat av: frida

NAAAAAAJS

2009-08-18 @ 12:53:13
URL: http://indianernaanfaller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0